Inschrijving en betaling

 

Inschrijving

Met een persoonlijk paswoord dat gekoppeld is aan uw e-mailadres, kunt u zich via onze website zelf inschrijven voor cursussen, u zelf lid maken en donaties doen.

Dit is een belangrijke stap in de verdere automatisering van ons systeem, die u zal toelaten om onmiddellijk in onze gegevensbank te werken en zelf uw gegevens desgewenst aan te passen. Een van de voordelen is dat u online de keuzes kunt aanduiden met betrekking tot uw verblijf tijdens een cursus.

Hoe schrijft u zich in?

U schrijft zich in voor de eerste keer 

  • Klik op  deze link .
  • Vul het formulier in met uw peroonlijke gegevens
  • Klik op 'Registreren' helemaal onderaan het formulier.
  • Vervolgens maakt u een connectie door  hier te klikken , vul uw email adres en uw passwoord in en klik op  Connexion.

U bent uw passwoord vergeten 



Annulatie

ANNULERINGSPROCEDURE 

  1. De betaling moet ten laatste vijf werkdagen voor het begin van de stage het instituut bereiken.  Wanneer de betalingstermijn verstreken is, dan wordt de boeking geannuleerd wegens niet -betaling en een mail naar de klant gestuurd ter informatie.

  2. De annulering dient schriftelijk (bij voorkeur per email) bevestigd te worden aan het secretariaat van het desbetreffende instituut.

  3. Volledige terugbetaling van het betaalde bedrag voor elke annulatie tot 3 dagen voor het begin van de cursus met een inhouding van € 20 voor de administratiekosten.

  4. De persoon die de dag voor de stage of de dag zelf annuleert, wordt niet terugbetaald omdat dit ons geen tijd laat om de kamer verder te verhuren - behalve annulatie wegens ziekte of een ander geval van overmacht dat aangetoond kan worden met een certificaat. Hier geldt ook de inhouding van  € 20 administratiekosten.

Afwezigheid evenals vroegtijdig vertrek tijdens de cursus worden niet gecompenseerd.